sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Captolu 12

O noua casa
John mi-a povestit ca: Cameron a reusit sa distruga pentru moment tot ce detinea de viitor,dar Tatodakii a fost ranita grav la brat de un glont,Marck e la spital si se opereaza la picior,Cameron are niste probleme cu mana stanga iar Renne din viitor  a fost chemata inapoi in viitor.
 -Deci tu ce cauti aici?!am intrebat dupa ce am baut o gura de apa.
 -Am venit acasa.Dar tu?
 -Am invatat sa zbor si m-am ratacit in padure,apoi am ajuns la magazinul fratelui tau si acum sunt aici.
 -Dar de unde ai invatat sa zbori?
 -Din tabara.Stii ca Renne din viitor m-a trimis aici pentru a ma protejaiar acolo am gasit un nefilin ca mine si m-a invatat sa zbor,iar eu m-am ratacit prin padure si blabla bla am ajuns aici.
 -Ai unde sa stai?
 -Daca gasesc vreo casa parasita atunci da am unde.
 -Nu imi vine sa cred ca spun asta.isi lasa capul in jos si se uita in stanga. Vrei sa vii la mine acasa?
In acel moment am baut apa si cand era sa inghit m-am inecat.
 -Tu vorbesti serios?!
 -Da....adica misiunea tuturor era ca daca te gaseste unul dintre noi sa te apere. Si in nefericire u sunt acel cineva care te-a gasit.
 -Tu chiar vorbesti serios. am inceput sa chicotesc cand am vazut ca era rosu la fata.
 -Din nefericire trebuie.
 -Ok atunci accept.
Am mancat linistiti fara sa redeschidem subiectul.Cand am terminat am vrut sa plec in directia opusa dar John m-a tras de mana,Se pare ca el chiar vorbea serios.Am urcat toti patru intr-un taxi.Adica: eu ,Will,prietena lui si John.Orasul era superb noaptea,toate cladirile erau luminate iar drumurile si acum erau pline.Nu mai stiu exact daca am adormit in masina sau am ajuns in casa,dar cu siguranta stiu ca am ajuns intr-un pat de culoare crem.Lumina nu intra in camera si nu stiam de ce.M-am ridicat din pat si am tras draperiile la o parte.Cerul era de un portocaliu  deschis iar soarele abia rasarea.Am mai observat ca casa era langa mare,iar asta era  super.Am iesit in liniste din casa,fara sa trezesc pe nimeni si am mers pe plaja.Mergeam de-a lungul plajei .Eram aprope de apa iar valurile mai puternice ajungeau pana la mine.M-am lasat purtata de liniste si de snetul repetat al valurilor ce loveau malul.Era asa de frumos.

5 comentarii: