duminică, 22 ianuarie 2012

Capitolu 13

Shopping
In timp ce mergeam pe plaja mi-a venit ideea pentru o mica balaceala.Mi-am dat jos rochita si am alergat in mare.Valurile reci ale diminetii se izbeau de mine.Dupa 5 minute de stat in apa,nu imi mai era frig dar incepusem sa imi dau seama ca mai venea lume la plaja.Am inotat pana la mal,unde mi-am luat rochita si am alergat spre casa.Am intrat in liniste apoi am mers in camera mea.Dupa ce m-am asigurat ca nu m-a auzit sau vazut cineva.Am cautat in dulap niste prosoape si am gasit.Am mers in baie si acolo am facut un dus rapid apoi mi-am uscat parul cu feonul.Mi-am infasurat prosopul in jurul meu apoi am iesit din baie.Un tipat mi s-a inabusit in gat cand l-am vazut pe John stand pe pat intins si cu un zambet ciudat pe buze.
 -Unde ai fost?a zis pe un ton jucaus neluandu-si privirea din tavan.
 -Mm....la dus.
 -Ok,nu imi pasa.
Se ridica in capul oaselor si se uita la mine,examinanduma din cap pana in picioare.
 -Imbracate mergem la cumparaturi.
 -Nu am haine de schimb....
 -Ba ai.Mama mea ti-a spalat hainele cu care ai venit.Sunt in dulap.
Se ridica de pe pat si se indrepta spre dulap.Il deschise si lua dintr-un sertar niste haine.Erau hainele mele.Tricoul alb,blugii ,esarfa,tenisii si geanta,erau toate acolo.Dupa ce l-am dat afara pe John din camera am inceput sa ma imbrac.Am terminat in 2 minute apoi am iesit din camera.John statea pe canapea uitandu-se intr-o revista.
 -Gata!Mergem?
 -Da stai umpic.
A mai dat o pagina apoi s-a ridicat.M-a lua de talie si m-a conduse spre usa.Am urcat intr-un Porsche negru,c geamuri fumurii.Eu m-am asezat pe scaunul ,,mortului'',asa ii zicea tata cand eram mica.John conducea masina ca un nebun pe strazile aglmerate ale New York-ului.Am ajuns intr-un safrsit la un magazin.Am intrat in el iar eu am fost pedepsita.A trebuit sa stau in masina in timp ce John imi cumpara haine.Era cam ciudat.Am asteptat 2 minute apoi m-am dat jos din masina si am mers dupa.John statea si incerca sa aleaga din doua rochii.Una mov cu strasuri si una neagra.M-am dus in spatele lui si mi-am pus mainie la spate.
 -Cea neagra!i-am soptit la ureche.
 -Mersi....se intoarse cu fata la mine.Tu ce faci aici?Ti-am zis sa stai in masina.
 -Nu mai bine stai tu in masina si eu cumpar?Nu cred ca vrei sa le probezi.
 -Mda....acum haide sa terminam cu asta.
Am mers la vreo 10 magazine,iar la sfarsitul zilei puteam spune ca ar trebuii cam vreo 5 persoane pentru a le cara pe toate,dar m-am inselat.A trebuit sa vina Will si tatal lui pentru a le duce in casa.Sincer,pana si eu eram inspaimantata de cat am cumparat.Mama lui John m-a ajutat sa imi despachetez hainele,iar apoi sa le aranjez in dulap.Mi-a pofestit mai multe despre John,si chiar parea un copil bun,chiar daca el vroia sa nege asta,stiam ca el are un suflet bun si ca este sensibil

4 comentarii: