sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Capitolu 14

Sarutul
Dupa ce am terminat totul in camera mea am observat ca afara se intunecase.Mama lui John a iesit din camera iar eu m-am pus in pat pregatita pentru un somn lung si odihnitor.Am inchis ochii si simteam cum o mana ma mangaia pe brat,credeam ca visez dar nu era asa.Mi-am deschis ochii si l-am vazut pe John care statea in spatele meu si citea o revista.
 -Vrei ceva?!am intrebat plictisita.
 -Dapz....
Dupa un moment stanjenitor in care linistea se instalase l-am intrebat:
 -Si ce vrei?
 -Mama a zis sa vii la masa.
 -Si de asta stai langa mine?
 -Dap.Acum dute la masa.
 -Vii si tu cu mine.
M-am ridicat de pe pat si l-am tras pe John dupa mine.Am ajuns in bucatarie unde eram toti asezati:parintii lui John la ambele capete ale mesei,Will si iubita lui in partea stanga iar eu si John in partea dreapta.Mama lui care imi spunea sa ii zic Jill a adus o friptura de pui,extra gustoasa si cu cartofii prajiti pe lanag.Felul doi a fost la fel de bun,dar nu mai stiu ce era.....iar ca destert am mancat raiul pe pamant!!Era un desret cu toate aromele,nici pre mult nici prea putin,era o combinatie buna.Dupa ce am teminat de mancat am vorbit ca in familie.La mine nu era niciodata o asa atmosfera calduroasa.
 -Deci Renne tu cati ani ai?ma intrea Jill
 -Eu?!Eu am 17 ani....
 -Esti inca asa tanara si frumoasa.
 -Mama....zise John cu un ton de copil mic.
Am zambit inofensiv si mi-am lasat capul in jos.
 -Ce este John?Este frumoasa si stiu ca despre ea vorbeai.
John isi puse mainile la fata iar Jill se ridica de la masa luand farfuriile ramase.Eu eram uimita,adica vorbea despre mine?Eu cred ca ma inrosisem asa ca am plecat in camera mea unde m-am dus la geam si am asteptat.Pe usa a intrat John si a inceput sa imi explice ce se intamplase acolo dar m-am dus la el si l-am sarutat.

4 comentarii: