duminică, 26 februarie 2012

Capitolu 17

Sfarsitul
Dupa un zamet copilaresc am primit o lovitura ce ma trezii la realitate.Am cazut in genunchi,cu rasuflarea taiata.Mi-am dus mana spre burta si simteam ud,imi era si frica sa ma uit ce era.Mi-am dus privirea spre acel loc si aproape ca am inceput sa tip.Era sange,sangele meu nu al ei.Mi-am intors privirea iare Tatodakii ma tinea  de umeri in timp ce restul inclusiv parintii mei se luptau cu ea,insa ea incepea sa rada.
 Josh si Ryan incercau sa o muste dar nu avea nici un efetc.Intr-o secunda  toti au zburat de langa ea,ca si cand cineva i-ar fi impins,ca un camp elecgtromagnetic.Simteam in mine o furie inexplicabila.Ii auzeam pe toti cum gemeau de durere.M-am ridicat in picioare cu privirea in pamant.Vedeam cum o flacara alba ma inconjura,simteam o putere inexplicabila.
 -Imagineazati ca ai o sabie in mana!striga mama.
I-am aruncat o privire rapida,iar o lacrima imi cazu pe obraz.Am inchis ochii si mi-am imaginat o sabie.In clipa urmatoare aveam o sabie.M-am uitat la mine adica ea si am luat-o la fuga spre ea.Am incercat sa o lovesc dar se ferii,si inca o data si inca o data.Un ras diabolic se auzii din partea ei.Ma uitam speriata la ea.Incremenisem.
 -Spune adio vetii!
Isi ridica sabia si o intrepta spre mine.Am inchis ochii dar am auzit un oftat.Am deschis ochii si am vazut ca prin pieptul ei iesii o sabie argintie.Se prabusii pe pamant.In spatele ei era John.Am sarit in bratele lui de fericire.Acea flacara disparu la fel ca sii aripile.
 -Cum ai reusit?
 -Nu doar tu ai secrete.Eu sunt un vrajitor,ira acea sabie este facuta pentru a omora demonii si nefilini.
 -Dar...
 -Am scapat de ea,pe vecie..
L-am sarutat.Eram asa de fericita.


In prezent am 25 de ani,greu de crezut dar da.Sunt casatorita cu John si am doua fetite:Marisa si Abby.Josh si Kayla sunt impreuna si au un baietel Matt,Ryan este cu Tatodakii iar acea potiune a functionat,Ryan e din nou om.Cei din viitor s-au intors acolo unde le e locul iar Ryan din viitor i-a facut un iubit lui Cameron.Totul e frumos acum iar parintii mei stau in casa cu mine si John.


         SFARSIT!

2 comentarii: