sâmbătă, 18 februarie 2012

Capitolu 16

Reunirea
John ma lua de talie si ma saruta.Era asa de placut,efectiv ma topeam in bratele lui.
 -Mh......eu inca sunt aici.zise ea.
John imi dadu drumul si se uita cu dispret la ea.Inca ma tinea de talie alaturi de el ceea ce imi dadea un sentiment de -ace si liniste.Mi-am pus capul pe umarul lui.In ochii ei am vazut ura si dispert,voia sa ma omoare cat mai repede.Din spatele nostru am auzi pasi si fluieraturi.Cand m-ma intors aproape ca am inceput sa plang.Erau toti prietenii mei:
Kayla,Ryan,Cass,Josh,Marck,Zack,Tatodakii,Chloe,Dan,Hope,J.T,Maggy,Matt,Suzy,
Sookie,Megan,Roxy,dar mai erau si cei din viitor:Renne,Cameron,Tatodakii si Marck.Langa ei mai erau doua persoane,nu le cunosteam.
 -Credeai ca scapi asa usor de noi?zise Josh cu un zambet pe fata.
 -Nici nu vreau!
Am alergat spre ei si i-am imbratisat pe toti.Era asa placut,nu ii mai vazusem de mult,si Kayla.Credeam ca a murit.
 -Surioara!Ce bine e sa te revad.zise ea.
 -Stiu.Si mie mi-a fost dor de voi toti.Dar acum am niste probleme.
 -Ce e?
 -Ea!am aratat cu degetul spre mine,adica ea.
 -Ok,dar Renne.Vreau sa iti prezint pe cineva.am zis eu cea din viitor.
Ma conduse spre cei doi necunoscuti care aveau lacrimi in ochi.
 -Ei...sunt parintii tai.Adevaratii tai parinti.
 -Buna Renata.imi zise mama cu lacrimi in ochi.
 -Ma-ma .m-am balbait eu.
Mama venii la mine si ma imbratisa strans.Lacrimile imi curgeau pe obrajii.Mama imi dadu drumul si isi scoase aripile.Era si ea un nefilin,acum stiu de ce Zana ma schimbase din encantado in nefilin,ei nu stiau de parintii mei adevarati.Acum urma lupta.
 -Acum haide sa ii dam bataie!zise Ryan din multime.

7 comentarii: