vineri, 20 ianuarie 2012

Capitolu 11

Intalnirea
Un zambet timid se nascu pe chipul meu.Simteam cum sangelea mi se urca in obraji.I-am raspun repede dar fara sa ma uit la el.
 -Sigur.
Am auzit cum chicotea.Apoi zise,, Defapt nu ai vrea cu fratele meu?!''
 -Ce?!am zis brusc.
 -Da....eu incerc sa ii gasesc o prietena si mi-a dat criterii.
 -Criterii referitoare la ce?
 -Sa fie blonda,sa fie draguta,inalta si sa ii placa acest palton.Asa ca te-am gasit.
 -E un mod cam ciudat de ai gasi o prietena,nu crezi?
 -Da....eu i-am zis dar a zis ca e cel mai sigur lucru.
 -Ok.Si cum fac sa ma intalnesc cu el?!
 -Diseara vii aici la ora 7 seara si eu voi fii aici si iti voi gasi o tinuta eleganta.Apoi vom merge la restaurant unde va fii si el acolo.Ai inteles?!
 -Da......Acum eu o sa plec.Dar poti sa imi zici cat e ceasul?!
 -E ora 4.In trei ore sa fi aici.
 -Ok....mersi.
Am iesit din magazin  si am inceput sa ma plimb.Am mers prin Sheep Meadow iar dupa muzeul Metropolitan de Arta,si la sfarsit Central Park.Pe pod era un strat subtire de zapada.Am stat acolo uitanduma in jurul meu,iar timpul a zburat pe langa mine ca vantul.Se facu ora 7 iar eu m-am indreptat spre magazin.Acolo ma astepta in pragul usii cu mainile in buzunare.Am intrat in magazin unde pe un scaun ma asteptau niste haine.M-am dus sa ma schimb fara sa ma uit la hainele alese.Dupa 3 minute eram aranjata.Purtam o rochie alba lejera si purtam niste patofi cu toc de 5 cm.Cand am facut primul pas era sa cad si sa ma rostogolesc dar m-am tinut de tejgheaua mesei de langa mine.
 -Esti frumoasa.Apropo eu sunt Will.Iar tu esti?!ma intreaba el.
 -Renne.Acum unde mergem?!
 -Mai intai ia-ti paltonul o sa iti fie frig.
Am luat paltonul asa cum a zis el apoi am iesit din magazin.Tot drumul m-am tinut de el pentru a nu ma rostogolii pe strada.In 10 minute am ajuns la un retaurant chiezesc.Am intrat pe usa si am mers alaturi de Will la o masa din colt.Nu era nimeni iar la masa alaturata se aseza Will alaturi de o fata,presupun ca e ibita lui findca s-au sarutat.Am asteptat cateva momente uitanduma in jurul meu apoi am auzit un Salut.Mi-am intors ca[ul iar acolo era John Connor.Purta un costum simplu negru cu o esarfa la gat.Cand l-am vazut cred ca am incremenit iar el la fel.
 -Ce cauti aici?!am intrebat pe un ton enrvat.
 -Tu ce cauti aici?
 A urmat un moment de tacere in care credeam ca o sa arunc masa.
 -Deci esti fratele lui Will?!am spart tacerea.
 -Da!Si ce daca?Iar tu esti draguta?!
 -Hey asta a fost sub centura.
 -Scuze nu m-am putut abtine.
 -Deci ce cauti aici?!

3 comentarii: