joi, 19 ianuarie 2012

Capitolu 10

Un nou inceput.
Eram in New York?!Puteam spune fara a exagera ca eram uimita,nu credeam ca o sa ajung aici,ma asteptam la vreun sat sau altceva.Am  mers cu pas grabit spre oras.Daca eu eram acum in New York inseamna ca tabara era pe undeva prin Bostion sau prin Whasinton.Cum de ma puteam gandii acum la geografie?!Si de ce iau la scoala numai 6 si 8 la geografie daca stiu atatea?!Aceste intrebari mi-au venit prin cap de parca nu as fii pierduta sau ratacita.Am inceput sa merg pe aglomeratele strazi ale New Yorkului.mergeam buimaca pe strazi uitanduma la cladiri si la magazine.,,Ce bine mi-ar prinde o bluza noua''am zis in gandul meu.M-am oprit in fata unui magazin cu o vitrina ce imi fura privirea.Era cel mai nou model si era la reduceri??????????!!!!!!!!!!Am dat navala in magazin iar totul incepu sa cante o melodie lenta,dar frumoasa.M-am apropiat de manechinul pe care era asezat  pe manechin.M-a invarteam pe langa ea admirinandui tesatura si culoarea,era asa de draguta.
 -Buna!Cauti ceva anume?!
O voce de baiat se auzi din spatele meu.Am tresarit la auzul vocii lui si m-am intors spre el.Era un tip inalt,blond  cu o jacheta de piele,un maieu negru si niste blugi simplii.
 -Da....dar nu mi-o pot permite.am zis cu regret in glas si cu ochii in pamant,
 -Pai....daca o sa te intalnesti cu cineva de la magazin poate iti face reducere.
 -Si cum dau ce cineva?!am zis eu rezemanduma de un manechin.
 -Poate vorbesti cu el.
 -Aaaa,deci poti sa imi faci o reducere?!am intrebat pe un ton de copil simpatic.
 -Da,doar daca ma rogi frumos.
 -Te rog cat de frumos vrei.
 -Ok....iti fac reducere de 50%.
 -Dar nu am nimic la mine.Nu pot face altceva?!
 -Pai...daca iesi la o intalnire cu mine...pot rezolva.

4 comentarii: