duminică, 15 ianuarie 2012

Capitolu 8

Invata sa zbori
Am stat in birou directorului cam o ora,unde mi-au spus foarte multe iar Dan mi-a promis ca o sa imi arate cum sa zbor.Am iesit toti din birou iar Suzy tocmai iesea din padure sterganduse la gura.Am mers repede la Suzy.
 -Unde ai fost?!
 -In padure....a zis putin incurcata.
 -De ce?!
 -Se pare ca ai aflat.Nu?!
 -Hm...speram ca interogatoriul asta sa dureze mai mult,dar da.am zis punandu-mi mainile in san.
 -Da...si tu ce esti?!
 -Nefilin.
 -La fel ca Dan.Interesant.....Mergem sa facem ceva?!
 -Ce?!
 -Vei invata sa zbori.zise Dan din spatele meu.
Inainte de a spune ceva m-a lua de brat si ma tara dupa el.Inainte de a putea spune ceva eram intr-o dubita neagra alaturi de ceilalti ca mine.Timp de 15 minute m-am uitat pe geam pana cand totul se facu negru,ori am intrat intr-un tunel ori am adormit nu stiu exact.Intr-un sfarsit am ajuns pe munte.Era o priveliste superba,norii albi acopereau tot ce era dedesupt iar varfurile muntilor abea sa zareau.In spatele meu am simtit cum un aer rece ma lovii peste cap,iar cand m-am intors era Dan.Acum avea aripi,parca era un vultur sau ceva de genu.
 -WoW!am zis eu fara sa vreau.
 -Mda....acum incerarca si tu.
 -Cum?!
Ofta apoi ma impinse de pe munte.Ce?!M-a impins de pe munte?!Am inchis ochii si mi-am incrucisat bratele in jurul ochilor.Aerul ma plesnea dur peste fata dar intr-o clipita disparu si mi-am dat seama ca nu mai cadeam,acum zburam.

5 comentarii: