vineri, 13 ianuarie 2012

Capitolu 7

OMFG?!
Suzy parea nefericita atunci cand a deschis biletul.
 -Ce e?!am intreabt-o incercand sa ma uit in biletul ei.
 -Se pare ca o sa mergi fara mine la munte....
 -Cum adica?!Nu toata lumea merge?!
 -Nu...trebuie sa fii ales.Nu stiu de ce,dar trebuie.
 -Si acum ce trebuie sa fac?!
 -Dute la director.El o sa iti zica mai multe.
 -Mersi...si imi pare rau ca nu vii si tu.
Am iesit de acolo si am mers spre biroul directorului.Cand am intrat nu eram singura.Era: Megan,Roxy,Matt,Chloe,Dan,Sookie si inca trei persoane.Un baiat si doua fete.Directorul statea linistit la biroul lui lucrand la niste fise.Megan se apropie de mine si isi puse un brat pe umarul meu:
 -Sunt uimita....zise ea cu un zambet pe fata.
 -Uimita pentru ca......
 -Ca esti un nefilim.
 -Ce?!
 -Haide nu fa pe prostuta cu mine.Toti suntem fiinte mitice ca tine.
 -Chiar?!am zis uimita si socata.
 -Da.Eu si Roxy suntem sirene.Matt e vrajitor,Chloe e vampir,Dan e nefilin,Sookie e varcolac,Magy e zana.Apropo Magy e fata aia satena cu parul ondluat de pe scaun care vorbeste la telefon.Asa....Hope are o putere aparte adica cand vrea parul i se face foarte lung si poate sa faca ce vrea cu el...
 -Ca si o caracatita?!am intrerupto eu.
 -Da.Ea e cea blonda.Si mai e J.T care poate trece prin lucruri.termina Megan de spus.
 -Wow...nu credeam ca sunteti asa de multi.
 -Da si cu faza cu Brian si Agnes....ei incerca sa ne ditruga pe noi si sa ia controlul asupra tuturor creaturilor.Iar noi suntem Rezistenta,incercam sa ii distrugem dar nu putem decat daca ii despartim.size Megan.
 -A.....directorul ce creatura mai e?!Stiu ca m-am abatut de la subiect..
 -El?!O el e tatal meu si e de asemenea si cel mai mare savant.
 -Ok....dar Suzy?!Ea nu face parte din Reizistenta?!
 -Ba da.Dar ei nu ii place sa se dea mare cu puterile ei.Ea e vampir.

4 comentarii: