vineri, 13 ianuarie 2012

Capitolu 6

Excursia
Am intrat in cabana facandu-i cu mana lui Matt.Dupa ce am inchis usa m-am rezemat de usa si am rasuflat greoi.Am inspirat adanc,dar acum aerul avea un miros aparte.Un miros dulce amarui,un amestec de iti venea sa lesini.Dupa ce am mai inspirat de cateva ori acel parfum mi-am dat seama ca venea de la jacheta lui.Am asezat-o cu grija pe pat.Mi-am luat cateva haine noi din bagaje si am mers la baie.Mi-am luat niste blugi simplii,un tricou ab si deasupra o esarfa crem niste shouse si o geanta simpla.Am iesit din baie aranjata si cu parul prins intr-o parte.M-am pus pe pat si i-am luat jacheta inspirand din nou parfumul.
 -Salut!se auzii voce lui Suzy exact langa urechea mea,ceea ce m-a facut sa tresar.
 -Hey..Suzy!Credeam ca sunt singura.
 -Credeai.Bine acum adevaratul motiv pentru care am venit e ca o sa facem o excursie.
 -Si unde mergem?!am intrebat in timp ce ascundeam jacheta.
 -La munte...sau ceva de genu.Ne duc sa facem sarituri de pe stanca.Nu e asa ca e fain.zise ea aproape rosie la fata.
 -Suzy....esti bine?!Esti cam rosie..
 -Chiar?!Scuze sunt foarte incantata.Acum haide.
Ma trase de brat,de credeam ca o sa mi-l smulga.Am ajuns la sala de mese unde toata lumea se imbulzea la  un panou din coltul salii.Am vrut sa o intreb pe Suzy ce e acolo dar cand am vrut sa o indreb ea alerga deja  spre panou.Am asteptat acolo 2 minute apoi Suy]zy aparu cu doua bilete.Unul mi l-a dat mie si unul l-a pastrat ea.Am deschis acel bilet si acolo era scris ca:
 ,,Renne Smith a fost aleasa pentru o excursie la munte beneficiind de sarituri de pe stanca.''

3 comentarii: