miercuri, 11 ianuarie 2012

Capitolu 5

Grupul
Dupa ce am termiant toti de mancat iam urmat pana la ultima cabana.Era aproape in padure si nici nu te gandeai ca e cineva acolo.Becurile erau inchise si cabana era intunecata.Am urcat pe niste scari si Megan a batut de vreo 10 ori in usa,de parca ar canta de tobe,apoi usa se deschise.Eu eram dupa Megan si dupa mine era Sooki si Dan.Suzy a mers in cabana,a zis ca se simte rau.Am intrat incet in incapere si o lumina imi intra in ochi mi-am pus mana la ochi.Lumina nu imi mai intra in ochii,iar acum toata incaperea era brazdata de lumina.eram 7 persoane in camera si cu mine 8.Eram 6 fete si 2 baieti.O fata cu parul brunet si breton sari din pat apropiinduse de mine.
-Tu cine esti?!ma intreba in timp ce se invartea in jurul meu.
-Renne,si tu?!
-Chloe.Incantata.
-Ok....si acum ce facem Megan?!
-Te bagam in grupul nostru.Vrei?!zise Megan sprijininduse de un pat.
 -De ce?!Doar asa de chestie.
-Pai,incercam sa vedem ce planuiesc Agnes si Brian.De fiecare data cand vin cei doi sunt impreuna.
-Si asta e ceva rau?!
-Pai ei se cred cei mai tari din tabara si incercam sa le facem viata grea,cum ne-au facut ei.zise un baiat
Avea parul brunet,tuns scrut si purta o camasa neagra cu niste blugi crem.Era destul de relaxat.
 -Eu sunt Matt.a zis in timp ce venea langa mine.
 -Renne.Incantata.Deci ce trebuie sa fac daca intru?!am intrebat intr-un sfarsit.
 -Trebuie doar sa aflii ce planuiesc sau sa gasesti ceva stanjenitor despre ei.zise Chloe
 -Bine....Acum pot sa plec?!
 -Bine.zise Megan.Pa ne mai vedem pe aici!
 -Ok,pa!
Am iesit in liniste pe usa si m-am grabit inapoi spre cabana mea.Inca era zii dar adierea rece era exact ca de iarna.Am intrat ca un glont in usa si am uitat sa deschid usa.Am cazut pe spate de la acel impact,dar doua brate ma-u prin inainte de a atnge pamantul.Era Matt.Imi zambea calduros iar respiratia lui imi incalzea chipul.
-Esti bine?!
-Da mersi.Stii ca acum ma poti ridica,nu?!
-A da scuze!zise el intimp ce un zambet stralucitor se ivii.
M-a ridica in picioare si mi-a intins o jacheta pentru a-mi tine de cald.

6 comentarii: