marți, 10 ianuarie 2012

Capitolu 4

Familia lui Suzy
Dimineata mea a inceput cuo cana rece turnata deasupra mea.M-am trezit buimaca cu bobite de apa cazandu-mi din par.Halal trezire usoara.Se pare ca nu eram singura care a primit acest tratament.Suzy a inceput sa tipe,Roxy...ei bine nici nu stiu daca mai e in patul ei si cealalta colega a inceput sa injure cu voce scazuta.
 -Haideti domnitelor asta avem la micul-dejun oua papara cu costita!
Ne-am ridicat toate din pat si ne-am ndrepatat catre baie.Mi-am schimbat hainele ude leoarca de pe mine si am asteptat-o pe Suzy ca sa mergem amandoua.Dupa ce a terminat avea parul prins intr-o coada pe o parte cu un lant frumos si o bluza alba.Am mers in liniste pentru a ne lua mancarea.In cantina am avzut o gramada de fete triste sau adormite.O fata mai statea treaza doar pentru ca cineva tot vorbea cu ea,dar nu cred ca o ajuta cu mult.Ne-am luat mancarea apoi am mers la o masa libera de circa 4 persoane.Am pus tava pe masa si fara sa imi dau seama,Suzy se uita intr-o parte de parca ar fii hipnotizata.Mi-am intors si eu privirea dar nu am vazut mare lucru decat pe Agnes si Brian.Parca se certau sau asa ceva,dar nu era nimeni in  jurul lor si de fiecare data cand trecea cineva pe la masa lor se calmau si se luau de mana.
 -Prefacuti,ce sa le faci...am zis eu intorcandu-mi privirea la Suzy.
 -Da.. isi lua si ea privirea si incepuu sa manance.
Dupa 5 minute petrecute in liniste au venit langa noi Megan si un baiat.El purta o jacheta de piele si dedesupt un tricou rosu cu niste linii negre.Era blond,tuns scurt si ochii albastrii.Nu cred ca avea mai mult de 16 ani.Suzy si-a indreptat repede privirea spre el apoi si-o retrsase la fel de repede.
 -Hey fetelor!zise Megan spargand linistea.
 -Hey...am zis deodata cu Suzy in liniste.
 -Nu am facut cunostinta asa cum trebuie.Eu sunt Megan.
 -Eu sunt Renne.am incercat sa zambesc.
 -Deci Renne tu esti noua pe aici,nu?!zise ea in timp ce lua  muscatura dintr-un  cartof prajit.
 -Da cam asa ceva.Si tu nu ar trebuii sa manaci papara?!am intrebat eu aratand spre portia mea si a lui Suzy.
 -Ar trebuii dar o cunosc pe bucatareasa si mie imi da specialitati.a zis pe un ton arogant.
Baiatul de langa noi era plictisit si manca cu sila din portia lui.
 -O am uitat sa va fac cunostinta.El e Dan fratele vitreg a lui Suzy si fratele biologic a lui Sookie.
Suzy isi lasa capul si mai jos,probabil de rusine sau ceva.
 -Sookie?!am intrebat incruntanduma.
 -Da...fata de la masa de langa.a arata cu degetul spre o fata blonda ce semana cu Dan.Sookie vino pana aici.a strigat Megan la ea.
Sookie se intoarse cu capul la noi apoi le spuse ceva celor cu care statea la masa apoi venii inspre  noi.A venit cu un pas gratios,de parca nu ar atinge podeaua,dar scartaitul de sub ea arata altceva.
 -Hey Meg,Dan,Suzy!zise ea cu un za,bet fermecator.
 -Salut!au zis toti trei intr-un glas.
 -Sooki ea e Renne.E noua aici.a zis Megan aratand spre mine.
 -Buna Renne.Incantata de cunostinta.
 -Buna Sookie.Incantata.am zis eu uitanduma in sus la ea.
 -Deci...esti noua....
 -Da.Ma bucur sa cunosc si eu cateva persoane de pe aici.am zis in timp ce ma uitam la tava mea.
 -Si noi.
Sookie se uita la Megan de parca ii trimitea un mesaj din privire apoi se uita iar la mine schitand un zambet stralucitor.

7 comentarii: