luni, 9 ianuarie 2012

Capitolu 3

Misterul lui Agnes si Brian
Part I
Inca eram buimaca la tot ce se intamplase.Poate era o relatie de fata da cum?!Fara sa imi dau seama  inca ma uitam la ei in timp ce au terminat de vorbit.
 -Deci mergem la pranz si ne tinm de mana si ne vorbim siropos ca sa tine.Ok?!zise Agnes.
 -Ok acum haide sa mergem.zise Brian  cu un ton dezgustat.
Suzy ma trase de brat exact inainte ca cei doi sa iasa pe usa.Ne-am dus in spatele cabanei iar eu incercam sa trag cu ochiul.Cei doi se prefaceau ca se tineau de mana si cand aparea cineva se sarutau automat.Era de-a dreptul dezgustator.Am inceput sa mergem inapoi spre cabana noastra si eu m-m trantit i pat gata pentru a adormii.
 Grrrrr.....
Opa....treebuia sa mananc.Nu o briosa si nici altceva.Trebuie sa ma asigur.Am lasat-o pe Suzy in  camera ei si eu am mers in padure asteptando pe Ea.Dupa mai bine de cinci minute de stat in padure in departare am vazut o lumina ce se apropia de mine,si cand a ajuns la mine s-a transformat in zana.Era la fel de pajnica ca de obicei.
 -Trebuie sa iti zic ceva.O sa fie greu sa intelegi dar trebuie sa te obisnuiesti cu viata asta ciudata.
 -Ok....deci ce vrei sa imi zici?!am intrebat eu cu putina frica in voce.
 -Pai....va trebuii sa te schimb.O alta persoana a vrut sa fie encantado si a trebuit sa dam pe cineva de o parte si s-au gandit la tine.Esti ultima transformata si nu stii prea multe asa ca s-au gandit sa te faca Nefilin
 -Ne-fi ce?!am intrebat incurcata.
 -Ne-fi-lin!Eu un fel de inger dar e mai ciudat.
 -Acum ce trebuie sa fac?!
 -Mergi in cabana ta si daca ai vreo problema voi fii aici.
Apoi disparu intr-o lumina orbitoare.M-am dus inapoi spre cabana mea si m-am asezat pe pat ruptra de oboseala desi nu aveam nici un motiv.Am avut o noaptea  placuta si foarte calda,mai ales ca eram in luna Decembrie dar in rest am dormit ca un prunc.

7 comentarii:

  1. nu imi place nici de Agnes nici de Brian, dar, oricum vreau next ca altfel nu se poate !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mdea, nu inteleg mare branza cu schimbarea asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar cine vrea s-o prchimbe in Nefilin?:S Vreau next!!.

    P.S:Agnes e o nesuferita,la fel ca si Brian!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu imi plac prefacuti.
    dar e interesanta povestea ta:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Yuko: stiu......dar trebuie sa fie cineva si cel rau in poveste
    Tatodakii: mda...e cam greu
    Raisa:Zana.Nextu o sa vina curand
    Denisa: stiu cum e,lumea e plina de prefacuti

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragut !Agnes si Brian sunt Nate si Jenny din GG <3
    The next one ^^

    RăspundețiȘtergere