duminică, 8 ianuarie 2012

Capitolu 2

Roxy si Megan
Dupa un drum  de o ora de mers pe jos drumul a devenit mai bun si acolo ne astepta alt autocar.Am urcat toti nerabdatori sa ajungem in tabara.Dupa inca 30  min am ajuns in tabara.Toti eram obositi de la drumetiia noastra inafara de Agnes care a fost carata in brate tot drumul.Cand am ajuns la cabana nici nu imi mai pasa unde imi era bagajull-am aruncat intr-un colt langa pat.
 -Buna...patul de sus e liber?ma intreba o voce firava.
 -Da....am zis in timp ce imi intorceam privirea spre ea.
Era blonda,prins in doua codite si cu o bentita neagra.Parea pierduta prin multime.Se urca in patul de deasupra mea si a ramas tacuta,In camera au mai venit doua fete printre care era si Suzy,chiar ma bucuram sa vad o fata cunoscuta.Dupa ce si-a aranjat lucrurile a venit pe patul meu.
 -Cum de ai vorbit cu Roxy?!intreba ea uimita.
 -Roxy?1Fata blonda?!am intrebat apropae adormita.
 -Da ea.De obicei vorbeste numai cu sora ei.
 -Sora ei?!am intreabt cu putin interes in glas.
 -Da,Megan.Sunt asa de diferite.a zis ea pe un ton diferit.
 -Megan fiind......
 -Haide.se ridica de pe pat si imi intinse mana.
M-am ridicat de pe pat si am mers dupa ea.Am mers  cam un minut si am ajuns la o cabana cu usa intredeschisa.Acolo era Agnes si Brian care se sarutau si o fata cu paru saten statea pe pat si se uita cu dezgust la ei.A cascat apoi s-a ridicat de pe pat si am vazut mai bine cu ce era imbracata.Purtea o rochita de vara brodata frumos si niste sosete grii pana la genunchi.Isi lua repede niste tenisi si iesii pe usa aproape sa imi dea cu ea peste fata.
 -Serios?!Vreti sa va uitati la un film gen romantic?!a zis ea pe un ton al vocii joase si plictisite apoi pleca.
 -Ea e Megan! mi-a soptit Suzy dupa ce a plecat.
 -Parca e Roxy numai ca e satena si.....aaaaa!Sunt gemene acum m-am prins.
Brian si Agnes s-au despartit unul de altul pentru un moment apoi au mers amandoi la telefoanele mobile care le sunau.
-Buna iubito!zise Brian pe un ton seducator si calm.
 -Hey Ursulet!zise Agnes din celalalt capat al cabanei.
Intre timp cei doi purtau o conversatie aprinsa si plina de siroposenii.Agnes si Brian nu erau impreuna?!

6 comentarii:

  1. Cat de interesant e acest capitol!Abia astept sa vad ce se va-ntampla intre Brian si Agnes si iubitii lor:>.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iubiti-secreti >:) ce-mi place <3!

    RăspundețiȘtergere
  3. auci, ii prinde cu mata'n sac:)) saracii de ei;)) desi, sper ce Megan sa nu fie ca Agnes...:D am eu una de "tipologia" ei in clasa si ma scoate din sarite:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Raisa: stai sa vezi urmatoarele capitole
    Tatodakii: stiu :>
    Yuko: Interesant nu? :>

    RăspundețiȘtergere