joi, 5 ianuarie 2012

Capitolu 30

Prea tarziu
Part I
Mi-a pus dn nou capul intre genunghi,sperand ca va pleca curand.Si-a luat mana intr-un sfarsit.Mi-am ridicat capulpe furis si m-am uitat in jurul meu.M-am uitat in stanga nu era nimeni,m-am uitat in dreapta si era acolo.Statea in picioare,Mi-am ridicat capul ca sa ii pot vedea fata.Nu se uita la mine.Cand am vrut sa imi pun capul la loc mi-a sunat telefonul.
 -ALO?!am intrebat cu frica in voce.
 -RENNE?!VINO IMEDIAT ACASA!CE E CU OMUL ASTA PE JOS IN CAMERA?!VINO SA IMI DAI O EXPLICATIE IMEDIAT!striga mama in telefon.Dup tonul ei as putea zice ca vena de la frunte se vedea foarte tare si era rosie la fata.
 -Mama....orice ai face pleaca de langa el.Te rog...am zis cu un glas stins
 -Omul asta zace pe podeaa\,cum poti sa zici asta?!
 -Mama te rog ascultama.
La telofonul nu se mai auzii nimic pentru un moment.Apoi se auzii un zgomot mecanic si doua impuscaturi.Lacrimile au inceput sa curga fara oprire pe obrajii mei.Telefonul se ridica de pe jos:
 -Renne?!
 -Da...am zis incurcanduma
 -Sper ca o sa te fac sa vii acasa.Parintii tai sunt morti
 -C-e?!am zis balbainduma.
 -Ai auzit bine.Daca vrei sa vezi cu ochii tai vino acasa.zise el fara pic de mila in glas.
John mi-a lat telefonu si l-a inchis.Inca eram socata.Ambii mei parinti au murit din cauza mea.Am stat acolo inghetata pana sa imi dau seama de ce trebuie facut.Cred ca au trecut minute bune de cand ma gandeam.M-am ridicat cu greu,iar fundul îmi amortise.Mi-am şters lacrimile cu bluza si am văzut o dara de negru.Asta inseamna un singur lucru:Arat ca un clovn acum,mi sa intins rimelu si arat ca o ciumafaie.Am incercat sa ma retusez intr-o bucata de oglinda.Acum parca eram emo sau asa ceva,dar aratam mai bine ca inainte.M-am dus acolo unde toata lumea se adunsase la masa lui Cass.Se pare ca a mai facut vreo doua pusti cu gloante speciale.

7 comentarii:

  1. Foarte trist, de ce? Nu ai inima :(( De ce trebuia sa moara??

    RăspundețiȘtergere
  2. Tatodakii: cine nu are inima?!robotul sau RENNE?! :))
    Si trebuie sa moara ca sa faca povestea mai interesanta.apropo si la ine de a murit tatal ei/ :>

    RăspundețiȘtergere
  3. sad...pacat, condoleanta:), da eu tot vreau next:))

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce in toate povestile trebuie sa moara cineva? :-w
    asa e la moda acum? :))
    atunci ar trebui sa moara cineva si la mine

    RăspundețiȘtergere
  5. :( Nu trebuia sa moara..chiar nu trebuia.Oricum,abia astept sa vad ce se va-ntampla in continuare:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Trist, dar frumos cum ai descris. E înfiorător capitolul :)) <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Yuko: cum am zis mai devreme face povestea mai captivanta lasa ca o sa vezi >:))
    Denisa; Daca nu ai obeservat am un still mai macabru pentru povesti :))
    Raisa: si eu abia astept sa vad ce pateste Sarach :((
    Mariia: Stiu >:))

    RăspundețiȘtergere