luni, 2 ianuarie 2012

Capitolu 29

Tratamenutl
 -Cum adica nu mai e?!am zis eu.
Acele cuvinte mi se invarteau prin cap si ieseau pe o ureche si intra pe cealalta.Parac acele cuvinte erau intr-un carusel si treceau prin tunel.
 -Am inventat un fel de ser care sa le i-a veninu din ei.E greu de inteles.zise Cameron.
 -Aha....astea aufost singurele cuvinte care mi-au trecut prin cap.
Cameron ma impinse sa merg in fata.M-am apropiat mai mult de Cass.Intr-un sfarsit mi-am amintit numele ei.Se pare ca lucra la un proiect.Dupa cum arata era un fel de arma.
 -Ce e asta?!am intrevat fara sa vreau.
 -O hey Renne.zise ea ridicandusi privirea.Mama ce bine arati.zise ea.
 -Mersi...deci ce faci aici?!
 -Incerc sa imbunatatesc o aram.Vreau sa arunce cu gloante electromagnetice.Va fii ceva super tare.Adica acum nu trebuie sa arunci o mie si una de gloante pentru a incerca sa omori un robot acum doar din cateva  va face BUM!!a zis asta pe un ton mai ridicat ce ma facu sa tresar.
 -Scuz-o!Are ceva ciudat de cad nu mai e vampir....a zis Renne.
 -Aha.....m-am indepartat de aceea masa.
Am mers intr-un colt al acelui laborator si m-am pus pe jos.Imi verificam casuta vocala.Aveam 15 mesaje de la mama.
 ,,AVETI UN MESAJ DE LA NUMARU 07*********
Renata,unde esti?!Iar fugi cu un huligan?!Vino imediat acasa''
,,AVETI UN MESAJ DE LA NUMARUL 07********
Renne ce e cu usa si toate lucrurile sparte?!Vino imediat acasa vei fii pedepsita o luan pentru tot ce ai facut''
Am inchis telefonul de tot,Ecranul de facu negru.Nu mai vroiam sa ascult si restul de 13 mesaje.Ce o sa ma fac?!Mi-am ridicat genunchii si mi-am pus capul intre genunghi si mi-am prins mainil.Am inceput sa plang.Imi era teama ca cineva sa ma auda plangand asa ca am inceput sa tip in mintea mea,am tipat asa tare incat ma durea capul.Pe mana mea am simtit o alta palma calda si fina.Am ridicat numai ochii pentru a vedea cine e.Era chiar John.Ohii ni s-au intanit pentru un moment apoi mi-am pus iar capul intre genunchi.

2 comentarii: