sâmbătă, 31 decembrie 2011

Capitolu 26

Noi din viitor
Dupa ce lumina se pololii am vazut patru persoane.Doua fete si doi baieti.Aveau un fel de fular negru ce le ajungea pana sub ochi si cu o curea plina de arme si gloante.Unul dintre ei-un baiat- se apropie de mine dandu-si jos acel fular.Era la doar cativa centimetri de mine si îmi atinse uşor obrazul dandu-mi o furnicatura placuta.
 -Ma bucur sa te vad tanara...zise el.
 -Tanara?!Pai sunt tanara..am zis plecand de langa el.
Din spatelel lui venii o fata cu o suvita roşcată pe dinafară.Îşi dădu jos fularul de pe fata.Îmi părea familiara.Apoi următoarele cuvinte au fost  ,,Buna Rennata.Ma rcunosti?!''
 -Esti tu Renne ,esti tu in viitor.zise Cameron.
 Mi-am pierdut echilibru pentru un moment.Eu?!Roscata?!Am avut noroc cu Tatodakii care m-a ajutat sa imi mentin echilibru.Mi-am revenit in cateva minute,dar totusi nu stia cine e cel care ma atinse.
 -El e Ryan.zise Renne adica eu.
 -Ce?!am intrebat eu mai tare decat trebuia.
 -Nu iti va griji.Nu e iubitul meu adica al tau adica.....infine intelegi tu.
Am inceput sa zambesc.Cei doi care au ramas in spate au venti si eu.Din cate am inteles fata aceea era Tatodakii si celalat baiat era Zack.Era straniu sa ma vad peste cativa ani.Am stat o  granmada de timp toţi in timp ce Cameron inspecta casa sa vada daca suntem ascultaţi.Din tot ce am inteles a fost ca  voi face parte din rezistenta si etc.Am mai aflat ca eram bratul drept al rezistentei si ma indragostisem de un anume John Connor.Renne-eu-imi zise pe indelete cate ceva despre aspectul lui fizic si sincer chiar îmi plăcea de acest John Connor.
 -Trebuie sa plecam imediat.zise Cameron stand la usa-fostul loc al uşii-
 -Haide....îmi zise Renne ridicînduse.
Am iesit toti din casa si am urcat intr-un Jepp negru care mergea spre un parc de skating.Acolo a coborat Renne si s-a dus sa i-a un baiat.Dupa ce au uract a zis aratand spre el: EL E JOHN CONNOR.

4 comentarii: