duminică, 25 decembrie 2011

Capitolu 22

Craciunul?!
Chiar daca nu vroiam acest lucru imi placea.Iar acum ii citeam gandurile.
 ,,Oh doamne ce tampit sunt.Gata,trebuie sa termin''
La acestea zise a vrut sa se indeparteze dar eu l-am tras de tricou inapoi.Se pare ca ii placea ii citeam gandurile.Toate gandurile lui urlau de bucurie,iar eu eram fericita ca el e fericit.M-am retras usor si mi-am pus capul pe pieptul lui.
 -De ce ai facut asta?!ma intreba el.
 -Daca nu ti-a palcut de ce erai asa bucuros?
 -Pai.....lasa.Sper sa nu te deranjeze asta cu ceva.Adica....
 -Taci si nu mai da explicatii.Haide in casa.
Am dechis usa si in sufragerie era un brad.Un brad gigantic pana in tavan si steaua statea putin inclinata si o gramada de lumini.In mintea mea eram uimita,adica e Craciun?!Deja?!In incapere erau o gramada de persoane,mama tata,bunicii,verii,matusile etc.Mama venii la mine cu zambetul pe buze.
  -Dute si schimbate.
  -Mda,....ce e  cu  toti oamenii aici?!
  -Dute mai repede.Ti-am lasat o rochie pe pat.Haide fuguta.
L-am tras de mana pe Marck pentru a venii cu mine.Cand am intrat in camera,pe pat era o rochie superba rosie cu o curea neagra.L-am dat afara pe Marck din camera pentru a ma putea imbraca.Mi-am pus rochia pe mine.Mi-am ondulat parul si mi-am pus o bentita neagra cu o funda.Mi-am dat cu putin fard rosu si creion negru.Am iesit din camera unde Marck ma astepta cu un picior pe perete si mainile in buzunare.Cand ma vazut s-a dezechilibrat si a cazut pe jos.
 -Nu te obisnuii!am zis razand
 -Nici nu ma gandeam.
L-am ajutat sa se ridice de pe jos si am mers cu el in sufragerie.De acolo se auzeau numai rasete si chicoteli
  -Renne,grabestete!Deschidem cadourile.
L-am tras de brat peMarck si am mers la brad.Eu m-am asezat pe canapea si el langa mine.
 -Primul cadou este pentru....zise mama cu un cadou argintiu in mana......Tatodaki.
Din bucatarie aparu o fata blonda cu parul prins intr-o coada impletita pe o parte.Ii statea foarte bine.Dar cine era?!A venit la mama si si-a luat cadoul in timp ce se uita la Marck?!Oare se cunosteau?
 ,,Ce cauta ea aici?!Parca era in Anglia?!Oh doamne nu....ce o sa ma fac cu Renne?''
Dupa aceste ganduri se ridica de pe canapea si se duse dupa ea.
 -Al doilea cadoul e pentru micuta si dulcica mea fetita Renne.
M-am ridicat si am luat acel cadoul mov cu dungi negre.Culorile mele favorite.L-am deschis fara sa imi pese ce e inauntru si am vazut un bilet si dedesupt doua rochii si o pereche de pantofi.Am citit biletul:
 ,,Sper sa iti placa,dar nu prea cred ca o sa le porti.....infine asta e :D
                                Cu drag Zack''
Am inceput sa zambesc la acest bilet apoi m-am uitat mai bine la cadou.
 



3 comentarii: