sâmbătă, 24 decembrie 2011

Capitolu 21

Un triunghi amoros
In acele clipe pielea mi se facea ca de gaina dar in acelasi timp imi era cald.Parca eram o pisicutza zgribulita ce cauta adapost si iubire.Am inchis ochii si ma gandeam la Zack,la cat de dragut e cu mine.
 -Mersi de complimente.zis el zambind.
 -Pentru ce?!
 -Ca ma crezi dragut!zise razand.
 -Inceteaza sa imi mai intri in cap!am zis uitanduma la zambetul lui..
 -Ok...daca asta vrei....
Deci...acum trebuie sa intru si eu in capul lui....doar daca nu imi citeste iar gandurile.Uite,Zack un mesaj pentru tine: Daca mai intri in capul meu tu nu vei mai avea cap in curand.
 -Bine....am inteles mesajul tau.
Ok deci acum sa revenim......m-am concentrat foarte tare si intr-un final am reusit:
 ,,Oare a reusit sa imi citeasca gandurile?!Nu are cum e in prima ei zii.Infine ,nu conteaza asta acum.Acum conteaza doar ca ea e cu mine si nimeni nu o poate ranii asta e tot ce conteaza''
 -Mersi ca iti pasa de mine!am zis eu.
 -Ce?!Ce e cu aberatiile astea?!a zis el imitand un ras fals.
 -Am invatat sa citesc ganduri.Nu e bine?!am zis pe un ton copilaresc.
Mi-am dat geaca jos si am plecat de langa el.M-am dus inapoi acasa unde ma astepta Marck.
 -Marck?!Ce cauti aici?!
 -Renne!Mi-am facut griji pentru tine.Te sun de vreo 2 ore.
Venise la mine acasa?Si-a facut griji pentru mine?Ce dragut din partea lui.Se apropie de mine si ma imbratisa.Corpul lui emana atata caldura chiar daca el era doar in tricou.
 ,,Ce bine ca o pot vedea iar,credeam ca am sa o pierd.Mersi doamne e un miracol am crezut ca a murit.Acum o sa incerc sa o fac sa se indragosteasca de mine caci eu o iubesc la nesfarsit.''
Asta gandea el?!Dar el de unde stia ca am sa mor?Inainte sa ma dezmticesc imi ridica parul de pe gat de parca ar cauta ceva.
 -Ce cauti?!
 -Urme de colti.De ce?!zise el inca uitanduse la gatul meu.
  -Colti?!Nu sunt vampir.De ce ai crede asta?am zis asta indepartandul de gatul meu.
 -Pai.....e mai complicat ......cred ca stii povestea.
  -Da.....dar sa stii ca ti-am citi gandurile.Mersi ca iti pasa de mine.
  -Adica ai putu sa imi citesti gandul?!
  -Sunt un Encatado.E mai greu de inteles.
Marck isi puse mainile pe fata mea si se apropie de mien.Ma saruta.Simteam un fior ce trecea prin mine.

3 comentarii: