luni, 2 ianuarie 2012

Capitolu 28

Secretul de după munţi
În timp ce încercăm sa o calmez pe Tatodakii si sa nu se transforme în varcolac un zgomot infernal a umplut aerul.Ne-am pus amîndouă mîinile l-a urechi pentru a oprii zgomol.Parac muntii se ridicau de pe pamant.Apoi un cutremur.Eu inca inceram sa ma tin pe picioare dar Tatodakii s-a last in jos.Cutremurul se intensifica si eu parca eram o marioneta beata mergand alan-dala.Fara sa imi dau seama m-am izbit de John.Daca era in alt mod aceasta izbitura ar fi fost putin romantic,dar asa nu.Ne-am uitat putin timp unul l-a altul apoi eu ma-m rostogolit langa el.Cutremurul se domolii,dar nu de tot.Dupa ce se oprii tot m-am ridicat de pe jos tot cu senzatia ca o sa cad.M-am sters de murdarie pe psta si m-am dus la Tatodakii.Langa noi venii Renne-mama ce ciudat suna-.Ne-a condus spre munte.....s-au nu.Acum nu mai era munte,era doar o jumatatea.Adica fatada muntelui se ridica.Cei patru veniti din viitor au mers acolo.Cameron ne-a spus ca trebuie si noi sa mergem si daca nu vrem ne impusca.Am strambat din nas la cele auzite dar eram nevoit.Dupa ce am intrat era un fel debuncar sau laborator.Acolo astepta o fata blonda.
 -Cine e?!i-am soptit lui Cameron
 -Ea e sora lui Ryan.A venit tot din viitor.
 -Dar....trebuie sa o scoatem pe Tatodakii de aici
 -Nu e nevoie.Nu mai e vampir.

3 comentarii: